maanantai 21. elokuuta 2017

Retail Design Blog

Photography: Jamniczky Norbert  Images courtesy of Retail Design Blog
  Valitsin esiteltäväksi Retail Design Blogin esillepanoista Printemps liikkeen ikkunat Ranskasta, kesältä 2014.
Pidän näyteikkunoiden volyymisista väreistä, jotka kiinnittävät huomion. Vaikka sekä esiteltävissä asusteissa, että taustassa tapahtuu paljon on kokonaiskuva harmoninen.
  Värien käyttö on tarkoin harkittua. Valkoiset asukokonaisuudet pomppaavat esiin lämminsävyisistä taustoista. Domedaari-näyteikkunassa on käytetty oranssi ja sininen toimivat hyvin yhteen dynaamisena tehokeinona. Gorilla-näyteikkunassa vihreän kuparin sävyinen tausta tuo esiin asujen kullanhohtoiset yksityiskohdat.
  Massiiviset eläinhahmot tuovat omaleimaisuutta ja erottuvuutta näyteikkunoihin. Taustaan sointuvien värien johdosta ne eivät kuitenkaan vie huomiota pois esiteltävistä tuotteista. Teema toistuu selkeästi ikkunoiden välillä, mutta ne toimivat myös yksittäisinä kokonaisuuksina. Kokonaisuus kiinnittää huomion mielenkiintoisuudellaan!
Alkuperäisen jutun ja lisää kuvia kampanjasta löydät täältä!
Photography: Jamniczky Norbert Images courtesy of Retail Design Blog
Photography: Jamniczky Norbert Images courtesy of Retail Design Blog
Photography: Jamniczky Norbert Images courtesy of Retail Design Blog
Photography: Jamniczky Norbert Images courtesy of Retail Design Blog













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti