lauantai 16. syyskuuta 2017

Habitare 2017: graafista suunnittelua

For restin logo muodostaa hauskan sanaleikin, tekstin asettelu ja ja taustan muoto luovat simppelin toimivan kokonaisuuden. Myös taustalla käytetyt muodot lisäävät logon kiinnostavuutta.


Oot-oot liikkeen teippaus oli ilahduttavan kekseliäs. Design kiinnittää huomion ja jää helposti mieleen.

Hiilinielun myyntipistettä ei voinut olla huomaamatta. Omalaatuisuudellaan se erottui massasta ja sammaleesta kootut kirjaimet tukivat hyvin ekologista teemaa. 

Myös myyntipisteen esittelykortin graafinen suunnittelu oli toteutettu mielenkiintoisesti, kaunismuotoisen leikkauksen avulla.

Äänieriste tauluja turpeesta valmistava Sani Miekkala oli tehnyt logonsa turve-tauluun. Valaistuksen avulla logo erottui juuri sopivasti ihastuttavien taulujen keskeltä.


Signalsin värikarttaseinässä oli käytetty kontrastia fontin ja käsinkirjoitetun tekstin välillä. Ratkaisu loi sympaattista ja omaleimaista tunnelmaa, joka vallitsi koko liikkeen esillepanossa.
Vimma designin teksti on vaikuttava suoralinjaisten vahvojen muotojensa vuoksi.

Willu biken käyntikortti on kertakaikkisen kaunis ja nerokas. Ohuelle vanerille painettu kortti varmasti säilyy asiakkaalla tavallista paperikorttia kauemmin. Kortti myös tukee brändiä ja jo palkkä materiaali tuo tuotteen mieleen.
Woodist liike myi lamppuja jotka on muotoiltu karttojen korkeuskäyrien innoittamina. Seinätarroissa lamput oli muutettu kauniisti graafiseen muotoon ja tiedot jokaisen lampun edustamasta tunturista olivat hauska lisä.
Grandon logo oli tuotu hyvin esille asettamalla se viherseinää vasten. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti